What a day!

Hej kära!
Har inte hunnit blogga på ett tag. Jenny och Milo har börjar ge sig ut i världen nu, själva, utan pappa...och det går faktisk bra=)
Var på jobbet och hälsade på...var supertrevligt att träffa mina kära kollegor och Milo fick fina presenter. Känns skumt att jag inte ska jobba på 1 1/2 år igen...fast jag måste ju säga att det är underbart att vara mammaledig, det viktigaste jobbet jag kommer att ha i mitt liv, och det bästa!



Tack så mycket för fina kläder och Nallen!! Milo kommer att bli så fiin!

På kvällen när vi kom hem var himlen så fin, man vill bara simma runt i de rosa molnen:



I dag var David och Patrik och Uffe på STCC och tjejligan (mamma, Josse, Carran, Ida och jag o Britta) på familia. Vi hade såklart med våra pågar. Det gick jättebra och fick t.o.m shoppat en del:







(syns lite dåligt...men en fin brun klänning...passar både till fest och stranden...och döljer magen lite=))

Amning och en god islatte:



Efter familia åkte vi till smöris...här myser jag med min älskade son:



Mamma och Britta bjöd på god mat på altanen...älskar deras utsikt...



Här är vi samlade och har precis avnjutit en skål med jordgubbar och mjölk/grädde!



Söta Ida:



Ska mysa med David och Milo nu...ha en skön sommarkväll,

Allt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com