Underbara Onsdag!

Vaknade för en timme sen ungefär, Milo har sovit gott i natt, men det tar ungefär en timme varje gång han vaknar, att få honom att somna igen. Jag ammar och sen byter jag eller David på honom. Varje gång jag ammar så skriker min kropp efter vatten...dricker som bara den! Har gått ner ca 10 kg, bebismagen e borta och vi saknar den såå. David klappar min mage ofta och vill nog ha den tillbaka=) Fast vilken underbar liten prins som har gömt sig där i 9 månader.



Igår hade vi besök av faster Veronika med familj!
 


Thomas blev nog allt lite sugen på en till familjemedlem=)



Söta kusinerna Johannes och Simon var glada över att få träffa lilla Milo!



De hade med sig söta små kläder till Milo...Tack snälla söta ni!

Idag ska vi ha en mysdag här hemma. Jag tänkte träna lite på de övningar jag fick med mig från förlossningen, för att komma i form igen. Det är lugna mjuka övningar för att få kroppen att komma tillbaka till ursprungsläge=)
David ska plugga lite inför uppkörningen i morgon (håll tummarna)! Sen tänkte jag försöka vila mycket, är fortfarande väääldigt trött. Josse har beställt boob amningströjor som många tycker är så bra då man ammar, så det ska jag oxå hinna med. Finns på  www.lillamirakel.se..

A just det jag, igår kväll bjöd Jos o Bart in oss på middag, vi bäddade in Milo i varma kläder och ett bebistäcke (+paraply) sen bar pappa honom över gården, de spöregnade nämligen. De bjöd på hamburgare och till efterrätt blev det "barts berömda koblajor" med mjölk. Vi kollade på halva D.H innan vi gick hem. Det var roligt att få träffa dom och även Jolene (stava jag rätt nu Josse)?



Ha en underbar onsdag och njut av varje sekund!

Pusss

ps. Tack alla nära och kära för samtal, besök, sms och hälsningar vi fått i samband med Milos födelse, det betyder så mycket!


Kommentarer
Postat av: Helena Winther

10kg redan!!! Du är ju helt otrolig!!! Jag kommer och PT-tränar med dig när det blir min tur..:) Mamma-barn-yogan tänkte jag också börja på. Den verkar super! Kram!

2009-06-10 @ 11:29:25
URL: http://blog.helrob.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com