Till alla soldyrkare

Solskydd - Capital Soleil

Solserie som ger optimalt skydd mot både UVB- och UVA-strålar. Innehåller ett fotostabilt filtersystem med Vichys patenterade solfilter Mexoryl® XL. I serien finns tre produkter: Capital Soleil ansiktscrème SPF 30, Capital Soleil ansiktscrème SPF 50+ och Capital Soleil solspray SPF 50+ för barn.

Ansiktscrèmerna innehåller Sebostop® som gör att du slipper blänk i pannan och får ett matt resultat. 



Den e kanonbra och värd varenda krona (tror den kostade 179:- på apoteket)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså jag måste bara fråga hur du gör, När du gör ett inlägg så har du alla bilder med i det inlägget. Jag måste skapa ett nytt inlägg hela tiden med varje bild jag tar....min fråga är..hur gör du?? det var trevligt att ses hos eva, vi ses snart igen den 8:de ler förresten vet du nåt david behöver som vi kanske kan köpa till honom. kram

2009-06-30 @ 22:00:29
Postat av: Jenny

Hej Bella!

Jo jag gjorde precis som du innan...syrrorna visade mig hur man gör...Tryck på nytt inlägg och sen på det lilla trädet, andra raden till vänster...sen ladda upp bild (längst upp till höger) då kan du lägga upp hur många bilder du vill=))



David sa att han önskade sig snus =// roligt va...men jag ska fråga honom igen...hehe

Ha det så bra så ses vi snart, Kram

2009-06-30 @ 22:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com