Strålande sol

Nu tänkte jag hoppa in i duschen! Milo har sovit så gott hela natten, i sin egen säng. Vaknade bara 2 gånger för att amma! Solen skiner ute så jag hoppas det blir en promenad snart, är så himlans skönt att komma ut och röra kroppen. Milo somnar nästan alltid i vagnen så jag tror han gillar det oxå. Vi är förresten supernöjda med vagnen vi köpt, en brun Teutonia Spirit:



En såkallad joggingvagn, tänkte nämligen komma igång med lite träning om några månader. Man ska ju vara försiktig i början så att inte mjölken försvinner, så nu får det räcka med sköna promenader och lite yoga.  



Dessa fina blommor fick Ida på studenten av oss, vackert!

Jag o David var på gudstjänst för några veckor sedan, då sjöng kören i kyrkan "tänk att få vakna"...sen dess har vi haft den på hjärnan och sjunger nu den för Milo hela tiden! Lägger in en version med Carola så du vet jag menar!

Sat Nam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com