Städdag

Gomorron!
Idag har vi sovit lääänge, till kl 10, det var länge sen=) Väldigt skönt! Milo la vi kl 22 igår och han sov till 0230, sen ville han ha mat vid 6 igen och sen vid 8. Han är så duktig och sover i sin egen säng mellan amningarna. Vi har flyttat hans säng så den står precis brevid oss så vi har full kolla på honom.
Jag tog en morgon promenad med Kenzo och David bytte på Milo. Sen har vi druckit kaffe och läst tidningen. Bästa överraskningen låg i brevlådan idag:



Tack Världens bästa Sirina!!
 
Milo va lite ledsen när jag skulle lägga honom innan...då satte jag på lite yogamusik och la honom på mn axel, han snosade lite på min hals och sen tog det bara ett par sekunder innan han somnade. Nu slumrar han så sött i sin vagn som står brevid mig.
Jag tänkte jag skulle städa lite idag, kylskåpet, lådorna och sen det gamla vanliga, dammsuga och torka golv, tvätta och sånt. Har en massa extra energi nu när jag får sova så mycket! Ska dock pausa mycket och läsa mina tidningar!

Idag hoppas vi att Josse och Noah får komma hem=))

Ha en underbar dag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com