Sovmorgon

Gomorron...idag sov vi till 10...blev såklart ett par amningar men skönt ändå att få sova ut. Åt frulle och gick sen på en prommis, tog Kenzo o Milo me mig. Gick till affärn och köpte fina blommor åt Dubbel D som har namnsdag idag...Grattis:



Det e så varmt nu...Skönt att Kenzo kan springa ut och in fritt...så här söt var han nyss:



Måste visa vår fina rosenbuske, en massa ljusrosa och vita rosor:





Oh lilla Milo som somnade i vagnen under promenaden:



Nu tänkte jag äta lunch, det blir en pirog från igår, de blev jättegoda, köpte en stor ramlösa mango som jag lagt in i frysen...det gäller ju att dricka mycket nu när det e så varmt. Oprah börjar om en kvart så det ska jag oxå kolla på=) Förresten så åt vi jordgubbar och lite melon igår kväll, najs:



Ha en bra dag och lyssna på den braiga låten som jag la in idag! Hon spelas mycket på våra kundaliniyogapass (gravidyogan). Tänkte jag skulle börja med yogan om 2 veckor, man ska vänta 40 dagar efter förlossningen. Yogiana har ju drop in yoga i sommar så det blir perfekt. David kan ju ta lille Milo på en prommis runt parken där vi yogar utifall det e nåt så e jag ju nära.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com