Händelserik dag!

Den första och största nyheten: Jos och Noah e hemma! Yipee, snart ska vi gå upp till dom med lite välkommen hem fika! Känns så underbart att vi båda har klarat av förlossningen och har två välskapta pojkar...en obeskrivlig känsla!
Innan idag var David lite lurig, han sa att han skulle ut och köra lite...vill inte säga var...så lite senare kom han hem med en massa virke...och nu så är äntligen staketet på plats, han har jobbat hela dagen med att såga och snickra. Kenzo kan äntligen springa fritt i vår lilla trädgård och vi kan sitta ute och fika och grilla utan att behöva tänka på var Kenzo är. Så småningom är det kanon för lilla Milo oxå, när han börjar gå vill säga!







Har badat Milo som nu är ren och fin och sussar i vagnen och väntar på att få träffa Noah.

David upptäckte att det låg ett örhänge på toalettgolvet, och det andra??? I går kväll la jag båda två på bänken ovanpå tvättmaskinen, och nu låg ett på golvet och det andra...puts väck. Det värsta är att de är superfinanörhängen som jag fått av David och som jag tycker så mycket om. David drog fram tvättmaskin och torktumlare, vi låg på golvet och kollade överallt...och nu på kvällen tog jag ett till ryck och tänkte att kanske har det trillat ner i papperskorgen som står på toan, locket var trots allt öppet 1 cm och enligt Murphys lag så är chanserna stora att örhänget hamnat där. Jag tog på mig handskarna och rotade igenom den överfyllda papperskorgen och vad hittar jag där...ÖRHÄNGET!!!

Annars har jag städat och fixat mest hela dagen och är faktiskt jättetrött nu!

Ha en skön kväll!

Puss


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com