BM besök...ensam - klarade det!

Heej kära!
Vilken underbar dag...I guess sommaren är här nu=))
Har precis kommit hem efter en låång prommis med Josse och Noah...pojkarna sov så gott, nästan hela vägen. Vi var på affären och hämtade ett paket jag fått från England, superfina kläder till Milo från Moncan, Rory, Rachel o Molly...tack såå mycket!
Gick förbi Mommas och köpte en stor latte...nu e jag en lattemamma antar jag=)



Idag var jag och Milo på andra besöket hos BVC, jag fick åka ensam eftersom David inte kunde följa mé. Det gick iallfall jättebra, morgonen var lite kaotisk, men under bilresan sov Milo så gott och när vi kom fram var han jätteduktig och lät sig vägas och mätas utan problem. Han väger nu 4400 gram  och går upp jättebra i vikt.
 När vi kom hem passade jag på att ta en cykeltur med Kenzo och David o Milo sov. Kenzo fick tag i en koblajja som han glädjefyllt smaskade i sig. Han luktar nu apa och jag e lite arg på honom...

Igår hann vi med en del ärenden och på em fick vi min familj över på besök. Alltid lika roligt:





Josse provar vår nyinköpta BabyBjörn=) Noah trivs!



Milo i sin nya POP body som han fått av mormor=) Tack!!





Den här kom på posten idag! Tack Sirrigumman!

Milo sover fortfarande och jag ska försöka hinna med att förbereda middagen och kanske baka nåt. Brösten gör lite ont och behöver ammas så jag hoppas min lilla plutt vaknar snart!
Ha en underbar dag i solen och njut av livet!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

OJ!! Vad han ser stor ut nu gumman - han växer så d knakar =)

2009-06-22 @ 20:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com