Värsta dieten asså

Hejhej!

Mina kärlekar sover nu så sött...Milo och jag och carris har varit på Väla idag, fast jag sa att jag inte skulle dit på länge,,,vi bestämde iallafall träff med Manuela och hennes Mats för en lunch. Det var så klart apmycket folk, men vi hade det trevligt och åt gott. Passade på att köpa lite nya kläder till Milo, 3 bodys i storlek 68 då 62 snart e för litet.



Igår var vi hos Bm och vägde Milo, han väger 6250 g och e 61 cm lång...stor kille. Bm frågade om jag verkligen bara ammade och inte gav extra tillägg...hehe, bara bröstmjölk här, kanske består den av grädde=)) Fick även tid för vaccination i september. Efter det for vi iväg till doktorn som skulle kolla upp varför svampen inte är borta. Efter samtal och undersökning och en massa snack med överläkaren fick vi rådet att inte fortsätta med medicinen utan att jag skulle gå på värsta dietn. INGET socker, kaffe och koffein, tvätta alla bh:ari 60 grader varje dag + koka alla nappar, leksaker och pump varje dag. Vi ska prova i en vecka och se om det blir bättre. Så nu fick jag en anledning till att bli nyttig. Nu e det slut på alla förmiddags-eftermiddags o mysfikor...hihi.
 
Sen åkte vi till smöris och hade sminkparty, vi hade det jättetrevligt och snälla Britta var barnvakt under tiden vi andra fick köpa smink och få behandlingar=)



Jag köpte en ansiktsrengöring, ansiktscream och mineralpuder ifrån Mary Kay!



Britta är så tålmodig med Milo som vill bli buren hela tiden!

Nu ska vi poppa popcorn och kolla på TV...Milo önskar dig Godnatt



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com