HAWAII

Aloha!
Vaknade med ett sånt hawaiisug...kände att det är dax att snart åka dit igen...tiden jag och Josse hade där var underbar och jag vill dela med mig av lite bilder från vår studietid på Oahu och Waikiki (honolulu)....Känner du igen mig/oss?





Coola Jos



I 25 års present fick jag valsafari av Josse...najs!



Underbart ställe ganska nära oss, dock megaläskiga vågor och strömmar...



Utanför vårat hus, andra terminen på Hawaii...



Bio på stranden, det gillade vi!



Spitting Cave...här har scener från Lost spelats in...



Nu ska jag försöka övertala David att vi ska åka till Hawaii på semester...

Aloha och Mahalo

Kommentarer
Postat av: Josse

wow vad fina bilder, sa kul att se ju!

vad kul vi hade sis! Oforglomliga tider!

2009-07-09 @ 12:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com