Födelsedagsfester och Patrik till Stockholm

Godmorgon!
Precis inkommen från en prommis med lillen, gick själv eftersom jag har ont i ryggen och Kenzo drar så mycket när vi går. Milo sover nu på altanen och myser under mammas stickade filt.
I går hade vi kalas för David, festligheterna avlöser varandra här hos oss. Vi grillade och för vissa slank ett glas vin/öl ner, stämningen var god och vi hade så trevligt.



Jag åt smärtstillande för ryggen och fick ta det ganska lungt. Vid 8 tiden åkte jag o josse till affären för att köpa gottis, det blev ostbågar, chips och dip och en massa godis. De stannade till 22 tiden och sen fick vi lillen till sömns (hade försökt innan men det ville han inte). Fick en god natts sömn, ammade bara en gång och vi vaknade vid 8 tiden. Nu sover David igen, han mår mycket bättre i ögat, febern är borta men nu har han fått nackspärr. Antar att det är allt kånkande på lillen som tär på ryggen. Vill verkligen komma igång och träna, iallafall cykla eller nåt. BM sa att så länge man ammar ska man inte utföra träning som man blir svettig av, då går all ork till det och mjölken kan sina...det e ju inget jag vågar riskera så det blir att ta det lugnt ett tag till.

Patrik ska flytta till STOCKHOLM, han har kommit in på officersutbildningen...hur ska vi klara oss utan vår älskade bror. Blir till att hälsa på en massa antar jag. Supergrattis Patrik, är sååå stolt över dig. Vet hur mycket du har velat detta!



För er som inte sett eller läst the secret....se/läs den. Allt du vill kan du få, lika attraherar lika, tänk att du redan har det du vill ha så kommer det till dig! Det funkar för mig hela tiden (det var så David kom in i mitt liv, jag fick mitt jobb mm) Det är så enkelt och hemligheten ligger i att få en större förståelse för och insikt om hur man blir mästaren i sitt eget liv. I boken lär man sig att tillämpa The Secret på alla sätt i livet, vare sig det handlar om hälsa, relationer, lycka, yrkeslivet eller pengar, och dessutom i samspelet med andra i världen. Budskapet handlar om att återupptäcka den dolda, outnyttjade kraften i sitt inre och den vetskapen för med sig glädje på alla områden i ens liv:

  

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com