Fika i Norra Hamnen och cup cakes hos syrran

Idag har Milo fått fika i norra hamnen för första gången i sitt liv. Jag har varit där så mycket, speciellt när jag bodde i stan, på somrarna kunde det bli en islatte om dan på espresso house=)
Iallafall träffade vi min väninna Jenny, tog en macka och islatte och njöt i solen...Sen promenerade vi längs gröningen och tog igen förlorad tid:



Passade på att gå in till min favvoaffär och köpte mitt efterlängtade bergskristallarmband, så fint!
Milo fick även en liten nalle av Jenny...tack gumman!

Nu på kvällen bjöd Josse o Bart över oss på cup cakes:



De var ljuvliga, fick en hel massa med oss hem oxå! Tack söta ni=) Milo tog sig ett bad hos kusin Noah och nu ligger han i sängen och försöker sova, vet inte om hur det går...hör en massa joller o pip så jag tror nog det kommer bli en sen kväll...hmm.

Sov Gott Kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com