Ut o springa...

Godkväll!
Sitter med datorn i knät o softar lite. Lyssnar på musik från mammas blogg...hon lägger alltid ut fin musik. Idag har vi haft Veronika o Johannes på besök...glömde att ta kort men vi hade iallfall trevligt tillsammans. David bjöd på julamust och saffransbullar=) Sen for jag o Jos till C.G och handlade lite. Josse höll på att bli blåst på 30 kr...men syrran gick till förbutiken o klagade och fick tillbaka sina pengar...hihi, inte första gången det händer på C.G.
Jag, Milo o Kenzo va på en prommis innan idag:



Igår så va vi ju hos Jenny på julfest=)



Jenny bjöd som vanligt på god mat och trevligt sällskap...



Systrar!


Värdinnan med linslusen Anna!



Josse på G!


Jag & Jenny har varit kompisar i 15 år...o e säker på att vi kommer fortsatta vara det hela livet! En vän som ställer upp i vått o torrt, det e Jenny det!

Nu ska jag plocka undan lite leksaker och fixa i köket lite. Sen ska vi kolla på nya Wallanderfilmen. Imorgon kommer Carris hit. Då ska jag fråga om hon vill vara barnvakt så jag kan få ut o springa. Ska börja komma iform nu tänkte jag!

Ha en skön kväll kära du!

Puss 

Kommentarer
Postat av: Ida

C.G..Åhhh hatar sånna förkortiningar. Fick ju fan tänka innan jag kom på vad det var. Ööööööö. :P

2009-12-27 @ 21:05:02
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Jenny

Söta du!

Sann vänskap vårdar man - man får ju tillbaka så mkt =) Många fina och roliga minnen tillsammans med dig. Du har även varit med genom mina tuffa tider, i motvind lär man sig vilka som är ens sanna vänner. Älskar dig gumman och tack för att du är du.

2009-12-28 @ 00:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com