Snöoväder

Hej!
Hos oss e det tokmycket snö nu...jag o Patrik va en sväng o fixade de sista julklapparna på Väla och när vi skulle åka hem va det värsta snökaoset ute...men det gick iallafall bra att köra hem, trots att jag fick köra i 20 km/h. Det har varit kul att ha Patrik här några dagar...vi har ätit en massa gott o kollat på film o sånt. Igår såg vi UPP, jag somnade såklart så vi ska se klart den ikväll. Nu puttrar en indisk fiskgryta på spisen, får se om den går att äta för det  e första gången jag gör den plus att det osar riktigt starkt om den.
Snart e det jul och det längtar jag efter. Milos första jul=) Jag o David o Milo ska mysa med klappar o god mat på julaftons förmiddagen=) Härligt ska det bli!
Ha en skön kväll min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com