Säljes

Oj va det e kallt idag. Kom precis in från en promenad, fick ett ryck o röjde lite i boden också. Hittade en regnställ som jag behöver + min burberryhalsduk=)
Vi såg 2012 igår o båda somnade...tyckte inte den var så bra faktiskt, typisk Hollywood...har dock inte sett slutet men återkommer med fullständiga recensioner senare=)

Vi ska sälja vår kanonbra bilbarnstol...har jag nån gravid läsare som e intresserad så e dte bara att höra av sig:



http://www.blocket.se/helsingborg/Teutonias_babyskydd_Tario_3630_25006883.htm?ca=23_3&w=1

Imorrn drar vi till Norrköping, ska bli så kul. Hoppas dock resan går bra eftersom vi ska ha en liten Erik (hundvalp) med oss!! Skönt att Carran ska bo här o ta hand om Kenzo o allt=)

Njut dagen min vän!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com