Kärt återseende o lite tårar

Hej min vän!
I söndagskväll kom stunden vi länge väntat på...familjen Mendonca kom äntligen hem från sin usaresa. Så här såg det ut när vi hämtade dom:



Sjuka Bart som kånkar på resväskorna...



Tårarna rann ner på våra kinder...



Stora Nois som sov duktigt hela resan!



Carran o Jens passade Milo medans vi var iväg...o när vi väl skulle skiljas grät vi en massa. Alla roliga stunder vi har haft tillsammans dessa 7 veckor...skrattat, gråtit och druckit kaffe i mängder. Carran har varit lekmoster åt Milo och han skrattar så fort han ser henne. Guva jag kommer sakna dig sis.



O så här såg det ut när kusinerna träffade varann igen efter 7 veckor. Milo klappade Noah på kinden, det var såå sött o se dom tillsammans.


Milo, jag o Kenzo tog flera promenader igår, var verkligen härligt väder. Våra små sjöar var spegelblanka:



O så fick jag ju äntligen mina fina UGGS, gissa om jag e glad. De e toksköna och snygga:



Lilla Milo e så glad i vatten, han dricker nästan en flaska om dagen...



Igårkväll kom Jenny hit, hon slingade och klippte mit hår, så snällt av henne...att jag slapp  åka till salongen. Det e ju lite svårt att hinna med sånt, utan bil och barnvakt. Men tur att jag har Jenny som min privata frisör=) Fick även lite hårvårdsprodukter som julklapp=)) Me like!

Nu sover Milo och jag ska kolla på gårdagens avsnitt av Ullared. Snart åker vi till Norrköping o firar lilljul med familjen, o så kommer Moncan, Rachel o Molly oxå dit. Sååååå kul att få träffa alla!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com