Julafton

Hej kära vän!
Nu har vi precis haft lite pizza o pokerkväll med familjen Mendanca...urkul hade vi! Har hängt där hela dagen och pojkarna har busat med varann...har varit en slappedag vilket har varit skönt. Julen var också underbar fast jag har aldrig varit med om att det gått så snabbt som den här julen. Härligt att få se julen genom ett barns ögon...Milo o noah slet ivrigt upp paketen...så gulligt att se:



Pappa hjälper Milo o öppna...



Vi öppnade våra julklappar den 23:e med Josse, Bart o Noah:



David fick en fin morgonrock...och en mobil som kan vara under vatten och e stöttålig och högtalare till datorn=)
Milo gav mamma o pappa en fin traktörpanna med tillbehör! Thanx baby!


David hade slagit in 2 paket till mig...det ena innehöll ett paket mjöl...kul...not



Det andra 5 flaskor ramlösa...efter en massa skratt hämtade han ett litet fint paket:



Fick ett jättefint Evfa Attling smyck...Amor Vincit Omnia...



Josse o Bart gav oxå varann en massa fint:



Tillbaka till julafton....


Sötaste systrarna ever=) puss





Valparna spanar när Enya o Kenzo busar...



O Ida som fick agera tomtemor åt grannarnas barn...cheeses va vi skrattade...



Patrik o Bart posar=)



Pitte o Malla väntar på tomten=)



Milo o valparna i fokus...alla vi gosa=)

Iallfall så tackar vi så mycket för en underbar julafton med god mat och trevligt sällskap...älskar er familjen!

Imorse när vi vaknade gick vi runt i pyjamas och mös jättelänge:



Guva jag älskar min unge!

Sov gott min vän!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com