Helt slut

Jag e helt slut nu...först o främst e jag helt trött för att Milo sover dåligt nu...vaknar flera ggr per natt och e lessen. David jobbar ju dagtid nu så nu e det slut på sovmornarna...Sen powerwalka jag o Josse i sånt högt tempo att benhinnorna e helt ömma idag (hehe otränad som ja e). Sen har jag gjort en massa god mat till Milo idag, köttfärssås o makaroner:



Det blev en massa köttfärs över så nu ska jag steka köttbullar och sen skulle jag egentligen gjort tårtan till i morgon oxå, fast den kan jag ju göra inatt när Milo vill gå upp (kl. 4) hehe...
Fast han e så underbart go o söt så fastän han vill upp mitt i natten kan man inte annat än le:



+ att jag o Jos va o storhandlade idag oxå, Bart hade pojkarna. Milo va jätteduktig hela dagen och bara lekte när vi var i väg o handlade...när vi gick ner till oss var han så trött att när jag satte honom ner på mattan (då jag bara skulle ta av mig jackan) föll han ihop rakt fram o somnade men näsan i mattan. Så känner jag mig hela tiden kan jag säga. Vill bara sova...

Igår va ju Carran här o hon o Milo busade framför bumbibjörnarna på tv:n:



Sen kom mamma, lasse, ida o Pontus hit med Elektra:



Jag gjorde hallon o blåbärsmuffins o så fikade vi uppe hos Jos & Bart



Far & Dotter hälsar på varann



Nu kryper Milo oxå...Idag ställde han sig nästan upp, en gång med hjälp av en stol o en gång på David...



Nu sover Milo o jag ska rulla köttbullar. David har fixat en film som vi ska se ikväll: I love you man heter den visst. Undrar hur många minuter det tar innan jag somnar. Ska ta en kvälls prommis med jos o hundarna nu oxå. E iskallt men skönt.

Ha en skön kväll min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com