Havet

Hejhej!
E trött efter en rolig dag. David har börjar jobba 8-17 så jag har fullt upp hela dagarna nu=)  har iallafall börjar scrapboooka lite:



Håller på med ett album med gamla bilder jag har liggandes från min barndom.



Det e jätteroligt o avkopplande.

Idag har vi varit en tur till havet:



Vi blev så trötta på hundarna som hela tiden drog så vi band kopplet runt midjan...nördigt va:



När vi kom hem lagade jag en jättegod linsgryta och sen hade vi kramkalas hela dagen:



Buddhababy räcker ut tungan hela tiden...t.o.m när nappen e i munnen:



Han e så stor o stark så hans babygym välter han lätt:



Lite 6 månaders kalas hann vi med innan läggdags:



Milo fick ballonger och vi fick blåbärspaj med glass=) Rättvist va...=)

Näe nu ska jag sova...Godnatt min vän

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mysmilo - vad tiden går fort =) Kram på er

2009-12-01 @ 23:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com