Gangsterfasoner

Hej Hopp!
Sitter med morgonkaffet och njuter av tystnaden...Milo sover sött. Kenzo ligger framför fönstret och längtar ut och D jobbar. Börjar så smått vänja mig med att vara ensam hela dagarna. Lite tuffare klart men det funkar. Det e ju ganska lätt att bli bortskämd när man är 2 hemma hela dagarna.

Igår blev Milo o jag bjudna på mamma/barn frulle hos en i mammagruppen. De bor i ett kanonfint nybyggt hus 5 min härifrån. Vi var 6 mammor med barn som umgicks tillsammans:



Milo sticker iväg direkt när man lägger honom på marken så säkrast var stolen=)



Efter lite lek o bus fick iallfall en sömnig Milo vila lite som de andra:



Sen tog jag och en av tjejerna en långprommis i kylan, det var superfriskt men kallt väder. Så här såg det ut när jag o Milo gick upp på morgonen:



Längtar som bara den efter mina UGG´s som kommer på söndag=) De kommer värma gott i denna kyla.
På kvällen lagade jag fiskgryta med ris och David mös med MiloPilo:



Cool raggarfrilla han har fått va=)



De har börjar bli lite gangsterfasoner på vår son. Majskrokar i halvliggandes position e en favorit=)

Nu ska jag ringa till Carran o bjuda ner henne på kaffe och sen blir det en havspromenad. Vill gärna åka till blomster affären o köpa en stor enbuske att ha vid entrén och lite hyacinter o sånt. Vill även köpa ett doftljus från Yankee Candle:



JAG ÖNSKAR DIG EN LOVELY DAY!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har ett av deras doftljus - Clean cotton. Doftar underbart!!!

Hoppas ni får en bra dag - vi hörs snart. Kram

2009-12-03 @ 10:22:26
Postat av: mamma

Ha en skön dag själv. Vilken söt frilla lilla Milo har. Tuff som sören är han också.

Kram från mormor

2009-12-03 @ 11:09:20
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja längtar också tills jag får börja använda mina nya UGGs!! :D Tydligen får jag samma färg som ni eftersomden färgen var slut.. men skitsamma bara de värmer :)

2009-12-03 @ 15:26:37
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com