GangStar & SVEA

I´m so HAPPY!!!
Imorse vaknade vi klockan 10 av att syster Moncan ringde. Milo o jag åt frulle och lekte lite eftersom David hade sovmorgon=) Vid 11 väckte jag honom och vi begav oss till favvobutiken i Höganäs...Kolla in va vi shoppade åt MiloPilo...Asså han kommer bli så snygg i detta...vår lilla kärlek. Superglad blev jag...David blev lite nervös när han hörde vad det kostade men jag lyckades snabbt prata bort det och vi fortsatte till Ängelholm för att kolla på en bil vi ev.ville köpa. Blev dock ingen bilaffär utan när vi kom hem fick vi besök av ett ungt par som snart ska få barn och som köpte vår bilbarnstol. Så imorgon ska vi till babyland och köpa nästa storlek på barnstol, en acta graco blir det! Här är bilder på kläderna:





Nu e David iväg o köper en ny handkontroll till sitt X-box och ikväll blir det julfest hos Jenny!

Må så gott min kära vän!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

haha vilken snobbunge ni kommer få ;P.



(själv kommer jag också bli sån med mina barn)



hahaha

2009-12-26 @ 17:03:49
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com