Bullbak

Godmorgon!
Igår hade vi bullbak i vår stuga...Milos första! Carran var här hela dagen och efter lunch fick jag ta en powernap och hon tog Milo. Så skönt det va att få sova lite! Trots att milo hade sovit hela natten, 12 timmar, var jag ganska trött när vi gick upp. Så tack snälla syster för det. Istället för vanliga lussekatter gjorde vi lussebullar, med mandelmassa och sånt gott i mitten:



Ska kanske tillägga att Carran bakade dom och jag gjorde raggmunkar...Milo satt oxå med i köket:



Vilken liten sötnöt han är....David skrattade när han kom hem o sa att han liknade en tjej...



Bullarna blev gudomliga...Jag sa till David att vi skulle frysa in dom och spara den till jul...han bara "goooonaaaatt". Dom kommer jag äta upp imorgon (40 st). Han fick iallafall med sig en påse till jobbet idag.

Nu ska jag passa på att julklappshandla på nätet...innan Milo vaknar igen.

Ha en bra dag min vän och jag sänder dig all kärlek!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com