RöjRöjRöj

Gomiddag kära!
Har så ont i ryggen efter en hel dags slit...Igår förresten så klippte jag gräsmattan och trimmade alla hörn, blev verkligen så fint. Idag har jag möblerat Milos rum...börjat iallafall, ska ju köpa fina möbler o så nya gardiner mm. Men av det vi hade hemma gjorde jag det riktigt fint. När David vaknade hjälpte han oxå till. Nu har vi precis varit på en prommis o Milo sover sött i vagnen. Ska laga fiskgratäng till middag, har kommit på ett jättebra recept! Lägg en torskbit i mitten av en form, lägg halva nypotatisar runt omkring, strö lite purjolök o dill över. Sen kan du välja mellan matlagningsgrädde o creme fraiche o hälla på + en buljongtärning, ca 20 min i ugnen...supergott!
Ha en skön kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Sirina

Mmmmm de måste jag testa =)

2009-08-19 @ 09:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com