Hello sunshine!

Tro det lr ej men Jenny har legat i solen ett par timmar, första gången den här sommaren. Min nya hårfärg gör att jag ser blek ut...hehe. Va på ansiktsbehandling igår, va underbart, fick massage oxå. Avslutningsvis sminkade hon mig:



Milo har sovit hela natta som vanligt, börjar get use 2 this now! Hoppas det fortsätter=) Vi sov iallafall länge efter att David köpt frallor på bageriet och vi ätit en god frulle...närmare bestämt typ 11.30...Sen har vi varit på en prommis...det har rent av varit en  lugn dag hittils.

Igår va Milo så här söt:





Vi har 2 fina hortensior (stavas det så??) i trädgården, den ena blommar så fint:



Nu ska jag fixa fika till oss!

Ha en underbar dag kära!

Puss

Ps. Idag är det en vecka sen jag slutade med allt socker...har gått bra men ska unna mig gottis på helgerna i fortsättningen. Mår mycket bättre nu!


Kommentarer
Postat av: jossan

Snygga du! Vad bra att du mår bättre sis! Duktiga du som fixat att vara utan sött 1 v. Bra att du unnar dig på helgerna nu, en god vana! POSS

2009-08-05 @ 18:07:12
Postat av: Jenny

Tycker du e skitsnygg i ditt röda hår gumman ;)

Puss & Kram

2009-08-05 @ 20:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com