Gomorron!

Klockan e knappt 8 och jag o David har ätit frulle...Milo sover och har sovit nästan hela natten, vaknade vid 0630 för att amma o då blev jag så hungrig att jag gick upp o åt. Tänkte gå o lägga mig igen och hoppas på nån timmes sömn till. Idag regnar det här, såg i tidningen att det ska bli sol hela veckan, nice. Man får passa på att njuta nu...känns som om hösten snart är här. Igår hittade jag en utbildning med en av Sveriges bästa yogalärare...utbildningen är ca 1 år och efter det blir man livsyogalärare. Den startar i april nästa år och kommer att vara ca 1 helg/månad. Vill jättegärna gå den, trots att den är i Göteborg. Får se vad som händer...
Önskar dig en underbar dag!



All kärlek!

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej på dej! Åsa tipsade om att du bloggade, skoj, ska börja läsa den nu :) kramar till er

2009-08-05 @ 09:24:17
URL: http://www.bloggen.fi/minstil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com