Fantastisk brunch

Hola!
Idag var jag  uppe i ottan, hade bestämt med söta tjejerna kl.9 så jag tog Milo under armen och drog in till stan...Erin från Canada är på besök och det var superkul att hinna träffa henne. Hon var anledningen till att jag träffade David...För 2 år sedan var hon på besök hos Sirina & Jenny, det hölls därför en fest hos dom för att fira detta...jag och Josse hängde på och senare på kvällen träffas jag och David för första gången, närmare bestämt på Tempels dansgolv...och alla vet vad som hände sen=)
Jenny hade fixat en fantastisk brunch, som alltid när hon bjuder så slår hon till på stort:



Det var pannkakor med sirap, blåbär, hallon...ägg, bullar, juice, kaffe...u name it=) Thanx J & S & E 4 a lovely brunch!




Milo låg på en filt o sov brevid oss tjejer, söt som alltid:



I går fyllde Milo 10 veckor, växer så det knakar och snackar en massa med oss, synd bara att vi inte förstår bebisspråk:



Nu ska jag äta lite sen blir det en prommis till ICA, ska posta lite brev och gå ut me Kenzo...

Ha en underbar dag kära du!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com