Familjedag!

Idag har varit en händelserikdag! Jag o Josse tog med oss pojkarna till C.G. Skulle bara handla lite men det blev såklart en en hel del mat...det va en massa folk o jättetungt att bära. Men vi fixade det, trots en invasion av blomsterbin och nyckelpigor...sa dock i munnen på varann:
Detta ska våra karlar egentligen göra=))

Sen for vi hem o ammade och väntade på att mamma o c/o skulle komma på besök. Vi tog en långprommis till mommas och avnöjt en smarrig lunch:



Dogsen va oxå mé:



När vi kom hem fikade vi och solade i trädgården, pojkarna fick ligga i skuggan utan blöja och passade på att kissa ett par gånger...i det fria:



(kenzo vill gärna vakta Milo och här har han svansen över Milos hals=)



I kväll hade vi grillfest hos Josse, vi köpte superfint oxkött och grillade majs och gjorde en stor fin sallad till...nyttigt o gott vill jag lova:



Milo tog en tupplur:



o sen lite lek i babygymmet:



o lite mys med pappa:



Carran gjorde fina flätor på mig:



Killarna sover, Kenzo är trött efter allt bus idag och jag ska ta mig 2 rostade mackor med mjölk...sen blir det sängen. Imorgon är det bröllop och det ska bli sååååå kul!

Godnatt önskar jag


Kommentarer
Postat av: Jenny

Go´natt snygg =) Kommer vid 9 imorn.... Kram

2009-08-07 @ 23:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com