BUSUNGE

Måste bara delge dig om min underbara morgon, satt i telefonen och bokade hotell till en resa vi snart ska ge oss ut på...ammade lugnt medans jag pratade...rätt vad det är så pruttar Milo och jag tänker inte mer på det förrens jag känner hur det blir varmt på magen och benen, då har blöjan läkt och prutt överallt och ska kanske tillägga att jag bara hade underkläder på...Då hsäger tanten i luren...nu får du skriva upp alla bokningsavgifter mm...ja ba, maila allt till mig...klick...så det var direkt in i badet för Milo och duchen för mig...Milo log hela tiden...BUSUNGE

Nu ska vi iväg till familia och sen till Helena o Zelma, ska bli så kul. David sover...nån timme till iallafall!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com