SAGOLIKT BRÖLLOP

Gomorron Kära Du!
Igår var vi på våra vänner Jocke & Minnas bröllop...dagen började med att David gick upp kl.4, han var klarvaken och kollade på tv och käkade frulle. Klockan 7 vaknade Milo och fick mysa med pappa, de badade och gick på långprommis:



Sen kom kära vännerna Sirina o Jenny på besök, vi åt god frukost och sen fixade  Jenny mitt hår: TACK!



Sirina håller Milo för första gången=)



Så här fin blev jag i håret:



Bröllopet började 16.30 och när vi körde dit vare himlen helt mörk och det åskade en massa, trots tokvarmt väder. Men det sprack upp och vigseln var otroligt fin. Den hölls utanför Linneaträdgården:



Efter vigseln var det champagnemingel och lilla Milo var så snäll...han var vaken nästan hela festen!



Skål Jocke=)



Middagen bestod av en smarrig medelhavsbuffé...jag o David fick turas om att ha Milo i famnen som absolut ville vara mé:



O så här fin va Milo, dagen till ära:





Det hölls många fina tal...o tårarna rullade...



Sen blev det dax för tårtan som var såå god. Tog en rejäl bit till David som sa...Gonatt, tror du jag orkar hela den biten...en minut senare var tallriken tom...hehe!



O så första dansen som nygifta!



Stiliga David!

Vi kom hem vid midnatt och då hade Milo sovit i ca 2 h. Var skönt att få lägga sig efter en fullspäckad dag...Milo sov till kl.7 utan att vakna och nu sover killarna igen!

Vi hade en supertrevlig dag och nu hoppas David & jag att det är vår tur nästa gång:



Ha en underbar dag, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com