Återkontroll - sushi o islatte

Gokväll kära!
Jag sitter med min kära familj i vardagsrummet och softar lite. Det e tokvarmt och har snart tömt en kanna jordgubbs och citronvatten, värsta goda blandningen kan jag lova o så ser det så fint ut också! 
Igår hade vi smink och hudvårdsparty här hemma hos oss. Mamma, Jos, Carran, Veronika o Eva kom hit, vi hade det jättetrevligt:



Milo sov som vanligt gott hela natten, börjar vänja sig vid att somna vi 8-9 tiden, men igår somnade han inte förrens kl 21.30 eftersom vi hade folk här. Han sov gott till kl 7 och sen ett par timmar på f.m. Han e så go och snäll vår lilla påg. 
Det har varit  tokvarmt här hela dagen, Milo o jag åkte in till stan för att göra återkoll hos B.M. Hon var så glad att se vad som hade gömt sig i min mage, allt såg bra ut med mig oxå, jätteskönt! Carran tog Milo under tiden och sen lunchade vi och drack en islatte i Norra Hamnen:



Milo ville oxå ha sushi...hehe, passade på att amma innan vi gick vidare. Min dumma klänning blåste upp hela tiden, kände mig som Marilyn Monroe=)



Va apmycke maneter i vattnet...bläääääää



O sen den efterlängtade latten...



Nu ska vi laga pastasallad med soltorkade tomater och fetaost!

Ha en underbar kväll!

Pussilajnen 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul! :) Milo är så söt.. och ni också!



Fina ögonbryn Jenny, by the way ;)



pöss

2009-08-20 @ 20:10:02
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: mormor

underbara bilder.

Mormor är stolt både över dotter och dotterson

Kramisar

2009-08-21 @ 13:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com