Skulle behöva din hjälp!

Du som känner mig...vilka är mina styrkor?
Kram

Kommentarer
Postat av: Minna

Ditt lugn, din medvetna närvaro, att du lyssnar, du ger plats utan att försaka dig själv, du är trygg i dig själv, openminded girl hanging loose😉, och mycket mer! Du har allt sånt som gör att jag känner mig glad över att du finns i mitt liv💖 Kram på dig! Ni verkar ha det mysigt.

2012-11-22 @ 11:54:52
Postat av: moncan

hej hopp,
skala av alla dina roller som mamma, fru, syster, dotter osv o titta pa dej sjalv med dina duktiga psykolog-ogon sa vet du nog svaret sjalv...eller hur? latt att tappa bort sej sjalv mitt i alltihopa. positiva o starka sidor hos dej: du ar stark i dej sjalv, ger inte upp (vad jag vet), omtanksam, organiserad, malmedveten, alskar ditt hem o att boa, duktig pa att laga mat o baka, oljor/orter mm mm...
lite nyfiken pa vad du har pa g?
ha det toppen o logga in pa skype...
kramar i massor/storasyrran

2012-11-22 @ 14:29:39
Postat av: Helena W

Bra på att lyssna. Engagerad. Inspirerande. Driven och målinriktad. Go' & glad :)

2012-11-22 @ 21:22:19
Postat av: Ida

Bra lyssnare och omtänksam!;)

2012-11-23 @ 09:16:03
Postat av: susanne

En av dina starka sidor är att du är så ärlig coh rak.
Du stöttar och leder dina när och kära.
god och glad och en bra lyssnare och ja du är helt enkelt toppen.
kram

2012-11-23 @ 19:52:08
URL: http://margitohlsson.blogg.se
Postat av: Margit

Positiv, hjälpsam och omtänksam!:D
Älskar dej Jenny!<3

2012-11-26 @ 20:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com