Va kreativ

Hej!
Snart helg, fantastiskt! Min önskar är verkligen denna:

 

Jag tycker det är viktigt att låna dagarna vara fyllda med mycket kreativitet, hörde en professor som sa: ”hellre fötterna på skrivbordet än huvudet i väggen”. 
Dvs Att inte jobba ihjäl sig med arbetsuppgifter ingen egentligen bryr sig om…skriva tjocka rapporter som ingen läser=) Utan sätt upp fötterna på skrivbordet, va kreativ genom att låta hjärna få utrymme att tänka fritt. Fler chefer borde egentligen uppmuntra att låta kreativiteten flöda.

Ok jag önskar dig en fab helg!

Jag tänkte ta mitt första cykelpass inför träningen av Vätternrundan!

 

Kram

 

Jenny 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com