Träning

Hola vänner!

Snart helg, känns fantastiskt! 

Annars rullar livet på som vanligt tycker jag. Har nu kommit in i mitt nya jobb och har inga som helst problem att komma upp på morgonen. Är ju ganska van att gå upp tidigt om man så säger. Har svart bälte i det=)

Dock kan jag tycka att kvällarna är så korta. Hinner inte träna eller få ut det jag vill. Så min nya rutin kommer att bli morgonträning i olika former och cykling på kvällar o helger (framför allt när det blir ljusare och varmare). Jag tror det kommer att bli superbra! Och så självklart mediyoga och meditation som hjälper mig att få balans i livet! Det får dock bli när pojkarna lagt sig på kvällarna.

Plugget går framåt också, börjar redan spana in nästa utbildning och projekt. Är riktigt sugen på en mindfulness utbildning, detoxcoach och gravidyogalärare, längre fram tror jag även jag ska sats på SUP-yoga!

Må så gott kära, 

Kram

 



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com