Giftfri

Godmorgon!
Vill dela med mig av ett tips gällande giftfri deo. Titta på innehållsförteckningen på din deo; parabener, aluminium och andra cancerframkallande gifter finns på de allra flesta deodoranter idag.
I samband med att jag detoxar min kropp vill jag eliminera giftiga produkter på min hud. Jag har kokosolja som kräm att smörja in mig med, jag tar bort smink med olivolja. Jag har ekologiskt parabenfritt schampo och balsam. 
Så igår gjorde jag för första gången min egna deo. Det tog bara några minuter och jag blandade 1/2 dl ekologisk kokosolja, 1/2 dl aliminiumfritt bakpulver samt några droppar eterisk olja. Blandas tillsammans och tadaa så har du en fantastisk deo, fungerar garanterat då jag faktiskt använt det tidigare! 

Njut dagen mina vännner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra!

2015-05-07 @ 12:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com