Våga Tala

Hej på er!
Nu e det dax för mig att hålla utbildningar. Jag kommer att hålla flera olika kurser. Visste du tex att mer än 50% av Sveriges befolkning lider av fobiska besvär när det gäller att tala inför andra såsom vid jobbmöten och vid redovisning. Jag kommer att hjälpa dig att hjälpa dig själv att jobba bort dessa fobier. Det bästa av allt är att mental träning funkar för alla!
Vidare kommer jag att hålla en kurs i stresshantering och MEA som är en förkortning på "Motivation, effektivitet och arbetsglädje". Så kul ska det bli! Återkommer när det närmar sig anmälan! Vet du med dig redan nu att du är intresserad, så är du välkommen att kontakta mig på [email protected]!
 
Fridens Lilja<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com