Chock

Ibland e livet jobbigt...som i morse när jag öppnade dörren och det flög ner en megastor spindel på mej, palla lixom. Måste vi flytta nu eller e det så här överallt när man bor i hus...skämt åsido så e detta det värsta med Sverige, utomlands ser man knappt spiders...bodde ju 1 1/2 på Hawaii och såg nog bara en spindel där...
Jag såg i alla fall stjärnor, allt blev mörkt och jag var som i en dimma... och sen tömde jag en halv hårsprayflaska på att den skulle dö. David sov så jag fick ta fighten själv. 
Det e ju fredag den 13:e så hoppas det räcker med otur för den här gången. 

Peace vänner 



Så här stor va den....

Kommentarer
Postat av: Pia

Haha, Jenny, jag kan tänka mej hur det såg ut! Kommer ju ihåg hur rädd du är för utedasset på Hallongrund... Fast jag ska väl inte säga så mycket, blev själv tvingad att stiga ur kanoten en gång för att jag skrek så mycket = spindel på flytvästen...

2012-07-13 @ 19:12:14
URL: http://sassaflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com