Nyårsafton 2011

Hej mina vänner!
Nu är det alltså nyårsdagen och istället för att gå runt i pyjamas och äta godis var jag uppe vid 9 tiden och fixade undan efter nyårsfesten vi hade igår. Fick hjälp av Veronika och nu skulle David ta det sista med disken...han är hemma och jobbar med en inlämningsuppgift till skolan och jag o Milo är hos mormor i Smöris. Barnen har tokroligt och deras skratt förgyller den annars så trista nyårsdagen. På nyårsafton var vi alla i Smöris o firade Carris som fyllde 26 år, hon bjöd på varm smörgåstårta och god sallad, till dessert blev det glasstårta med färska bär! Smarrigt och en vädligt trevlig födelsedag, kolla själv;








Älskade Mamma!




Tack Carran och alla som var med för en underbar start på nyårsafton, älskar er!
Efter det åkte vi till Eva & Uffe o lämnade Milo som skulle mysa med farmor o farfar och Simon o Johannes. De hittade på en massa mys såsom att dansa kring granen, spela piano, äta god mat och melon=) Dagen efter hade de bakat amerikanska pannkakor o målat muggar!
Jag o David åkte hem till oss i Viken och förberedde för middagen som stundade, men om den berättar jag mer en annan gång. Nu ska jag nämligen göra smoothie till pojkarna.

So Long kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com