Får man säga FA?

Hejhej bloggen (kul)!!

Sitter o hostar i soffan och hoppas jag snart blir av med min allergi...har en hemsk rethosta som gör att jag tappar andan när jag pratar typ...tar kortisonspray sen en vecka.

Annars är David o Milo o klipper gräset, Carrna o Mallis har bjudit på brunch och jag pluggat lite o fixat här hemma. Vi ska snart åka till mamma som börjar jobba imorgon igen, o Milo börjar på dagis, stora avdelningen för stora killar=))

Han är så klok och utmanar mig med 1000 frågor om dagen, som nu till exempel...han vet att han inte får säga fan, så då frågade han mig: mamma får man säga FA? Hmmm vad svarar man på det??

Igår var vi på Teklas namngivning och det var riktigt roligt. Festen var så fint ordnad och kärleken låg i luften. Tror det var ca 100 pers hemma hos familjen Jenny & Peter! Lägger in bilder ikväll eller imorgon, 

Stor kram till er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com