Damp o beroende

Hola vänner!
Ikväll fick jag damp på Milo...han vägrade sova, var jättetrött men spelade Allan o rusade upp o ner i huset. Han skrattade och retade oss till tusen. Men till slut slockande han, 22.30 och jag kunde få lite egentid. Jag o Carran skulle egentligen göra yoga men klockan blev för mycket. Tog istället min nya favvoglass som blivit ett beroende, päron daimglass och ska snart kolla på The Kardashians. Vi har tänt en massa ljus och rökelse och har det mysigt.






Annar har dagen varit bra, Eva & Uffe var här o hjälpte oss i trädgården, så uppskattat. Carran o Milo bakade kanelbullar och David klippte gräset. Jag har tvättat och strukit gardiner och röjt lite i trädgården. Imorgon blir det inga måsten, ska börja dagen med yoga och sen blir det nog en tur till stranden med Milo.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com