Linas

Matkasse har vi börjat med och vi är såååå sjukt nöjda. Räddningen för småbarnsfamiljer var det någon som sa till mig. Särkilt om man jobbar och har fullt upp med annat!!
Igår fixade David o Romina fina fisken och idag blir det en veggorätt med 2 sorters sallader!
Najsigt vill jag lova, nu börjar vi även bli klara med en första demo inbjudan till bröllopet. Hoppas vi kan boka tid på lördag med butiken som ska hjälpa oss fixa alla, mycket jobb är det men så tycker jag att det är viktigt med fina inbjudningar oxå. Sätter standarden för bröllopet på nåt sätt!
Idag pratade jag även med killen som eventuellt ska hämta oss i en fin bil efter vigseln! Ska få se bilder på bilen imorgon. Har även börjat kolla på tårtor och jag tror jag vill att vi har nåt sånt här:
Fast jag  e ju jordens veligaste så inget är bestämt.
Puss min vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com