M.I

Jaha nu har vi fått maginfluensa oxå...blää, va ju bara en månad sen vi råkade ut för vinterkräksjukan. Har vilat en massa, tills David åkte till jobbet, sen försökte jag ta mig igenom dagen. Det är jag som fått värsta smällen men milo e lite  dålig han oxå. Aja, nu väntar lite mat...typ det första ordentliga jag äter idag...sen ska jag fortsätta med mitt fotoprojekt. 



Milo e jättesöt nu, säger RRRRRRRRRRR (rullande R) hela tiden, alltså så som jag gör inte dom skånska...till davids besvikelse...haha. O så smackar hela tiden, megasött.  

Gokväll kära vän

Ps. Idag önskar jag kusin Camilla grattis...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Krya på dig vännen =)

Kram

2010-03-25 @ 19:27:53
Postat av: Camilla

Tack tack för gratulationen, det var verkligen trevligt att se det i din blogg. Och krya på er vänner... hoppas att vi ses snart, Milo växer så det knakar och vi har inte ens träffat honom... han är ju så himla sööööt...Kram Camilla

2010-03-28 @ 23:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com