Tack så mycket Montita

Goooodmoooorning!
måste bara tala om att jag börjat träna och det känns så bra. Fatta att jag är igång med styrketräning igen. Innan när jag bodde i stan och var på G tränade jag upp till 5 ggr i veckan. Nu e det 2 1/2 år sen jag tränade och det känns. Har bestämt mig för att bygga upp kroppen med styrketräning innan jag går på pass. Afropasset i onsdags kändes... Ländryggen och bäckenet gjorde ont under hela träningspasset vilket gjorde att jag fick ta det väldigt lugnt. Idag är det vilodag och imorgon e det träning igen, ska ladda mp3:n med bra musik nu oxå=)

Igår fick David ett paket på posten...



En supergullig kaffemugg från Moncan med familj med en massa bilder på David o mig, David o Milo och Rachel&Molly...det står Welcome to the family uncle David - we love you...hur gulligt som helst. David tackar så mycket för detta Moncan!

Igår kväll var Josse o bart här, vi hade jättemysigt! Noah somnade i resesängen så de behövde inte gå hem så tidigt. Stannade till 22.30...då stupade alla i säng. Duktiga Milo sov 12 timmar i sträck i natt, äntligen...vår lilla gullunge:



Nu ska jag in o ta en tupplur för Milo sover!

Ha en bra dag!

Ps...tack Josse för du e mitt stöd på träningen

Kommentarer
Postat av: jossan

of course sis!

2010-01-29 @ 11:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com