Grattis

Måste bara berätta om natten...Milo somnade snabbt, fick gå in en gång bara och sen somnade han på ett par minuter. Sov till kl 6.30 med en amning kl 3. Wow sicken förbättring.

Igår var Carris här:



Nu har jag precis legat på spikmattan, riktigt skönt trots att det inte ser ut som de:



Om du inte har provat så föreslår jag att du gör det...så härlig känsla tycker jag.

Va ute o gick en promenad i snön me Kenzo o Milo och nu sover Milo. David e inne i stan på ett ärende...tänkte jag skulle fixa lite härhemma idag o sen upp till Joso Bart och låta grabsen busa lite!
Imorse när jag ställde mig på vågen blev jag mucho glad=)) 3 kg kvar till min inskrivningsvikt! Då ska jag tillägga att jag inte bantar, äter som vanligt, men det blir många promenade så det e kanske det som gör det.

Idag fyller min kära syster IDA år, grattis min underbara toktjej=)

Vill även skicka en hälsning till snälla Uffe som oxå fyller idag!

Grattis till er!

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com