Noah gillar pepsi & Milo övningskör

Idag blev det systerträff...va en sväng på skopunkten o maxi...jag lär mig visst aldrig. Hittar aldrig nåt på skopunkten så nu ska jag aldrig åka dit mer...på maxi handlade vi det sista till dopet och även lite "ostkrokar". För er som kollar på hollywoodfruar så vet ni vad jag menar=))
Passade på att ta en korv i grillen...Noah gillar pepsi,,,true american som han e:



O Milo sov nästan hela tiden! När vi var klara ammade jag i bilen o sen fick Milo övningsköra lite:



Fatta så sjukt...om 16 år sitter vi och övningskör på riktigt, då måste vi komma ihåg alla underbara stunder vi haft tillsammans!

Ikväll har vi ätit tacos o kolla på idol, Carran har varit här med kakor från Jos o Bart, TACK! Fick precis massage av David så nu e det dax att sova. Är verkligen jättetrött!

Sov gott min vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com