Godmorgon!

Äntligen mår Milo bättre...igår hade han 38 grader och var lite ledsen, gnällig helt enkelt. Var så jobbigt att se honom så. Ammade flera gånger på kvällen då han vanligtvis sover, ville absolut inte ta flaskan...lr nappen. Men imorse vaknade han med ett leende på läpparna och febern var borta.
Idag ska vi till tomatens hus med mamma och systrarna, ska bli mysigt.

Igår tog jag en tur till havet med Kenzo, det var underbart vackert:



Va så skönt att känna den krispiga luften, hösten är verkligen på väg. På eftermiddagen åkte David o köpte en ny dammsugare. Kenzo fäller så mycket och sen när Milo börjar krypa är det viktigt att golven inte är täckta med damm och hår, så det blev en riktig royce rolls:


En Philips Dammsugare FC9160. David provade den lite igår o han va supernöjd...Jag ska ta Milo i babybjörnen och dammsuga sen, så får jag se om den håller måttet...

Lite senare på dagen drog jag och Josse iväg på en liten tur, skulle till Klippan och köpa lite grejer till dopet. Vi trodde vi körde fel o hamnade på landet:



Vi hade ingen karta o hade ingen aning om hur vi skulle köra, men vi babblade på om allt o i inget och rätt som det var kom vi dit. Jag var på lite dåligt humör igår, men syrran ställde allt tillrätta, thank u J!

Ok, nu ska jag passa på att fixa iordning mig när Milo sover...

All kärlek till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com