En ny jord

Ny vecka, nya tag! Måndag morgon har börjat bra, åt en god frulle som vanligt och kollade på house of a babies! Va ute med Kenzo först och det va riktigt skönt väder, lite blåsigt men solen lyser och himlen e blå, lite moln bara. Jag lyssnar på mozart, det sägs ska vara bra för bebisen i magen och mig också för den delen=)
Jag tänkte börja tvätta bebiskläderna idag, de stickade är redan tvättade. Ska ta bilder och visa så fina kläder jag fått (låna) av mamma! Sen ska Josse och jag ta stavarna och gå en långprommis till havet, det är viktigt att motionera så här i slutet av graviditeten. Kroppen behöver ladda helt enkelt. 

Vill även passa på att rekommendera en underbar bok, "en ny jord". Den får en verkligen att vakna upp och har faktiskt förändrat mitt tankesätt en hel del. Kostar 39:- på bokus.se. Du kan gå in på www.oprah.com där hon pratar om hur detta är hennes bästa bok och hur den har förändrat henne. Att leva i nuet och fånga ögonblicket är det viktigaste budskapet med boken. Det är svårare än man tror men det är det som gör att mänskligheten kommer att vakna upp och förändra jorden!!  

En ny jord : ditt inre syfte

Nu ska jag träna yoga, SAT NAM!

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com