Studentfester

Gomorron!

E litta trött efter gårdagens fester, sa att vi bara skulle vara ca 2 h på varje fest eftersom allt e så pass nytt och att jag inte är riktigt frisk än. Allt gick jättebra och var supertrevligt, men när vi kom hem så slocknade jag på 2 röda...ska sova hela helgen nu=) Milo vaknade bara en gång inatt och sov i sin egen säng. Han är jätteduktig!
Först åkte vi till Idas studentfest, vi åt god mat och hade trevligt. Ida va glá, grattis - du har varit såå duktig och kämpat för detta. Sen åkte vi vidare till Rominas fest, glömde ta kort där, hann dock med att ta ett på farmor och Milo som blev så fint. Pratade mycket med Bella som ganska nyligen fått Lava, vi satt i soffan och ammade och pratade bebis...hade jättetrevligt. Vi fick god mat och tårta även här=) + en massa fina presenter som jag ska visa senare, tack så mycket!
Nu e David ute med Kenzo, jag har precis ammat Milo som sover så sött brevid mig, han putar lite med munnen som han så ofta gör! David ska köpa med sig nybakta bullar och kaffe hem! Mums, nu e jag hungrig.
Ha en bra dag kära!






















Kommentarer
Postat av: bella

tack själv för igår, det var kul att prata bebis ler det får vi göra snart igen hehe. Tänkte om ni orkar så kan vi kanske komma och gå en runda hos er nu nästa vecka. Vi kan ju höras av...kramkram

2009-06-13 @ 14:14:34
URL: http://bellabuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com