Fotografen och Väla

Idag har vi gjort en massa saker (mycket för oss hehe). Vaknade vid 9 efter att ha sovit gott, Milo ammade nog 3 gånger men sov därimellan i sin säng. David bytte blöja på Milo och sen fick han ett bad. Jag tog Kenzo på en prommis! Åt frulle och sen gjorde vi oss fina för att fotograferas för HD. Väl inne hos fotografen sa de att vi fick komma tillbaka vid 16.36 pga så många barn. Vi åkte som bestämt till Väla, David tog Milo och strosade runt så jag fick lite egentid...kände mig dock stressad och saknade mina pojkar. Hann köpa en tröja på Gina, kändes lite trist att fortfarande behöva köpa fel storlek, så imorgon ska jag städa garderoben och se vad jag hittar...man vet aldrig. Vi stannade ca 1 1/2 h, köpte med oss goda räkbauguetter och tog det lugnt tills det var dags att åka in igen. Milo ammades och var så duktig. 

 

Jag i min nya tröja=) David fick tjata på mig på väla, Jenny...nu är det du som ska shoppa....jag kollade hela tiden på kläder till Milo o David... tack sötnos!

Jag älskar min Milo så mycket...här myser vi innan det är dax att fotas:



När vi kom till fotografen var väntrummet fullt...vi fick vänta en timme innan vi kom in...så här road såg David ut:



Hehe och så här:



Milo gör hela tiden en så rolig min, vi skrattar varje gång...undrar vad han menar. Jag tror han försöker meditera och säger AUM....AUM:



Nu ska vi käka och sen hoppas jag på besök av Patrik!

Puusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com