Smöris

Har packat hela kvällen, samma väska som jag hade när jag bodde på Hawaii, dvs en megastor en...och den e redan full, hälften e inte ens nerpackat. Hur ska detta sluta. Behövde en paus och passade på att blogga lite.

Idag har vi varit i Smöris med kusin Tess, hade såå roligt. Längde sen jag skrattade så mycket:



Familjen bjöd på en massa gott Ida bakat=)

David snarkar här brevid mig så jag ska väl oxå lägga mej nu. Har typ 7 nya mama och inredningstidningar att plöja igenom på bilresan imorgon, hoppas bara valpen Erik o Milo e snälla=)

Ska bli så kul att träffa alla i Norrk!

Sov gott my friend

Kommentarer
Postat av: Helena Winther

Trevlig resa!...och kör försiktigt!!! Kram

2009-12-10 @ 07:24:25
Postat av: Margit Petterson

>Fina bilder <3



Saknar dig sis

2009-12-12 @ 17:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com