GANGSTAR

Hej min vän!

Jag, David o Milo har precis tagit en 2 timmar lång tupplur...de sover fortfarande. Har varit o hämtat Milos medicin idag som han ska få ikväll för första gången...nu hoppas vi han snart blir frisk vår lilla underbara MiloPilo. David hittade ett coolt barnklädesmärke som heter Gangstar i en klädesbutik i Höganäs (Sikrot o Liten) och som nu jag har blivit kär i. Kolla vad vi vill/ska köpa till Milo:



Och så denna underbara:



Lr tomten...om du ser detta så kom gärna förbi med ett paket till Milo innehållandes detta=) Det e dock ganska dyrt så vi får se om det kanske kommer på rean.

Ikväll ska David o Milo mysa med pizza o film=) Jag o Josse ska till en kompis på middag.

Må så gott och va rädd om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com